سفارش تبلیغ
صبا ویژن

می گفت

سه شنبه 90/4/7 10:46 عصر| | نظر

می شنوی دلبرم؟
تنهایم می دانی تنهایی می دانم/ می دانم دلگیری می دانی دلگیرم

با اخمت/ لبخندت/ با مهرت/ با قهرت/ غمگینم/ خوشحالم/ دلگرمم/ دلسیرم

اعتراف مى‏کنم:
پیش‏تر/ اگرچه بارها/ عشق را سروده‏ام این سؤال بی‌جواب را نمى‏شناختم  
 پیش‏تر از طلوع چشم‏هاى تو/ شعر ناب را نمى‏شناختم

سهم من از این جهان فقط تنهایی‌ست!
و مرگ گوارا ترین شهد دنیا

ای کاش آن سوار بیاید و من فدای هر قدم اش شوم که طاقت این تن رنجور نمانده
تا کی برایت ناله کنم
انا مستغیث بک !, , متی ترانا و نراک .؟!

این من خسته که شکسته
که پیر شده ام

لیلا
بخوان تا اجابت ات کنم و مجنون با زخم های بیشمار در پی توست
هر زخم گورایم است که تویی لیلای بی رقیب من
آری

با همه‌ی بی‌سر و سامانی‌ام / باز به دنبال پریشانی‌ام


إِلَهِی إِلَیْکَ أَشْکُو نَفْساً بِالسُّوءِ أَمَّارَةً وَ إِلَى الْخَطِیئَةِ مُبَادِرَةً وَ بِمَعَاصِیکَ مُولَعَةً خدایا به تو شکایت مى‏کنم از نفس زشتم که مرا بسیار به بدیها وا مى‏دارد و به هر خطا سبقت مى‏گیرد و به معصیتت بسیار حریص است